דף הבית / מדוע חשוב לבצע בדק בית לדירה חדשה?

מדוע חשוב לבצע בדק בית לדירה חדשה?

בין אם אתם נכנסים לבניין דירות חדש מקבלן או לדירה ישנה, בדק בית לדירה חדשה היא השקעה מצוינת שחשוב מאוד לבצע לפני שנכנסים. בדיקות אלו יכולות לגלות כל בעיה שעלולה להשפיע על אורח החיים שלך בעתיד במהלך השהות בבית. עריכת בדיקה יכולה גם לעזור לך להימנע מלהיקלע למצב בלתי נסבל, שעלול לעלות לך אלפי ועשרות אלפי שקלים. אלו הן רק כמה סיבות לבדוק את הבית החדש שלך לפני שאתה עובר לגור.

נזקים שנגרמו מדייר קודם

ייתכן שהנכס ניזוק על ידי דייר אם הוא ישן יותר. דירות ישנות רבות עדיין בשימוש, ולכן אין להן תרמוסטטים. זה לא נדיר שתושבים משביתים את הרדיאטורים באופן ידני, אבל זה יכול לגרום לנזק. חלק מבעלי הבית מהדקים יתר על המידה את השסתום לרדיאטור, או מכסים את צינור האספקה ​​ללוח הבסיס. שיטות אלה עשויות להיות יקרות מאוד להיפוך בכל מקרה. ריצוף הוא היבט חשוב נוסף שהפקחים צריכים לשים לב אליו. אם הרצפות עשויות עץ, הן לא אמורות להיות מרווחות וחבטות.

מפקח בדק בית לדירה חדשה צריך לבדוק את המבנה בנוסף לרכיבים המכניים והחשמליים ופעמים רבות גם את האינסטלציה בבית. חשוב לבדוק היטב את המערכות הללו אם אתם שוקלים לרכוש את הנכס. במהלך הבדיקה יצביע המפקח על ליקויים משמעותיים העלולים להשפיע על בטיחות הדירה. יחלפו כמה ימי עסקים עד שהדוח יהיה מוכן לחתימה.

בדק בית לדירה חדשה

בדיקה קצרה עם דוח ליקויים מפורט

בדיקה טיפוסית אורכת בין שעה לשעתיים. לאחר שהפקח יבדוק את הנכס, יבחן את חיווט החשמל, מכשירי החשמל והמערכות החיוניות של המבנה. בדיקה תגלה את כל הבעיות שיש לטפל בהן. לאחר השלמת הבדיקה, הדוח ייקח מספר ימים להסתיים. שווה להשקיע לעשות בדיקה לפני הקנייה ולקבל הערכת שווי דירה.

מומלץ מאוד להזמין בודק בית לפני שאתה עובר לדירה חדשה. בדק בית יכול לעזור לכם להימנע מטעויות יקרות. זה גם יעזור לך לחסוך כסף. בדק בית שווה כל שקל. עדיף להוציא את הכסף על שיפוצים מאשר על תיקונים. בדק בית לא מחייב להזמין איש מקצוע.

בדק בית לדירה חדשה על ידי מהנדס יעזור לך להרגיש בטוח יותר לגבי הנכס שלך. זוהי דרך מצוינת להבטיח שהנכס במצב תקין, אך אין זו ערובה לכך שלא יהיו פגמים. עם זאת, הבדיקה תעזור לך להימנע מעלויות תיקון יקרות אם הן עולות. תוכלו גם ללמוד עוד על מיקומו של הנכס.

בדק בית לדירה חדשה – הבית עומד בסטנדרט ובתקנות

חשוב להביא מהנדס שיבצע בדק בית לדירה שזה עתה נרכשה. מהנדסים אלו מכירים את חוקי הבנייה והתקנות הישראליים. בדק בית יכלול כל מרכיב בחוזה ותקבע האם המידות נכונות. כמו כן, המהנדס יבדוק בעיות חשמל ואינסטלציה. חשוב שיהיה דו"ח מפורט. המפקח יוכל לומר לך אילו אזורים יש לתקן.

בדק בית לדירה חדשה אמנם לא מבטיח שלא יהיו ליקויים, אבל הוא יכול לתת לכם קצת שקט נפשי לגבי בעיות אפשריות. אם יש לך חששות כלשהם לגבי מצב הנכס, בדק בית יכול לעזור לך להכין את עצמך כלכלית. זה יכול להגן על הכספים שלך ועל האינטרסים שלך. אם אתם עוברים לדירה חדשה, הקפידו להזמין מהנדס מוסמך לכך.

מסיבות רבות, בדק בית הוא חיוני. בדק בית הוא קריטי מסיבות רבות. מהנדס מוסמך יכיר את המרכיבים השונים של חוזה בנייה, לרבות כל רכיבי מבנה וחשמל. כל הליקויים שעלולים להשפיע לרעה על הנכס יתגלו בבדיקה מעמיקה.

 

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





למידע וייעוץ מקצועי