דף הבית / טיפים להעלאת ערך הנכס לקראת 2024

טיפים להעלאת ערך הנכס לקראת 2024

חושבים על מכירה או השכרה של הנכס שלכם? אתם רוצים למקסם את הערך של הנכס כדי לקבל עליו כמה שיותר? אנחנו כאן עם טיפים להעלאת ערך הנכס לקראת 2024 שכבר נוקש בפתח.

השקיעו. זה ישתלם לכם בסופו של דבר.

אין תחליף לרושם ראשוני

כולנו יודעים עד כמה חשוב לשמור על הנראות ועל המראה הראשוני של הבית. לעיתים לא תהיה זו השקעה גדולה אך היא תשדרג לאין ערוך את ערכו של הנכס.

כדי שהבית שלכם יקבל מראה מרשים ויוקרתי כדאי להשקיע בגינה אם ישנה בקדמת הבית, להחליף דלת כניסה שתהיה ייחודית ובולטת, להחליף את גופי התאורה בכניסה לבית כדי שיחמיאו לו יותר ובקיצור להשקיע ברבדיו החיצוניים של הבית.

שיפורים אלו יכולים להעלות משמעותית את ערך הנכס שלכם ולמשוך קונים פוטנציאליים.

שיפור יעילות אנרגטית

המודעות לכל מה שקשור בחיסכון באנרגיה הפוגעת ביקום מובילה לכך שאנשים מעריכים ואפילו מחפשים לרכוש בתים שיש בהם תרומה אקולוגית הודות לאפשרויות החיסכון באנרגיה. בעלי בתים שחפצים להעלות את ערך הנכסים שלהם, יכולים לעשות זאת בהשקעה  בשדרוגים חסכוניים באנרגיה כמו לשקול התקנת חלונות חסכוניים באנרגיה, התקנה של תאורת LED, בחירה בתרמוסטטים חכמים או מכשירים חסכוניים באנרגיה ועוד. שדרוגים אלה לא רק מפחיתים את עלויות האנרגיה אלא גם מעלים את המודעות הסביבתית לכל הנושא.

תנו כבוד למטבח

המטבח הוא ליבו של הבית ולכן לשיפוץ שלו תהיה השפעה משמעותית על ערך הנכס שלכם. התמקדו במודרניזציה של המטבח על ידי עיצוב מחדש. שדרגו משטחים וארונות, הוסיפו אביזרים מסוגננים והכול תוך שירה על נגישות ונוחות במטבח.

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה ושירותים  עשוי גם כן להעלות מאוד את ערך הנכס שלכם. כדאי לעיתים להשקיע בהחלפת האביזרים השונים באמבטיה ולעדכן את הריצוף תוך הוספת נגיעות מודרניות כמו מקלחון או אמבטיה יוקרתית כאשר השקעה זו תחזיר את עצמה בגדול היות ותוכלו למכור את הדירה במחיר שווה הרבה יותר.

השקיעו בחצר

אם יש לכם חצר פרטית או גינה, אל תזניחו אותו. לקראת מכירה של הנכס, זה בדיוק הזמן להשקיע בגינון, בהתקנה של פינות ישיבה, מתקנים שונים וכמובן גופי תאורה מתאימים. הקונים הפוטנציאליים נשבים בקסמים הללו ומוכנים לשלם יותר על דירה שיש בה פנינת קסם שכזו.

הציגו פתרונות אחסון

שטח אחסון בבית הוא נכס יקר ערך. כדאי להוסיף פתרונות אחסון מובנים כמו ארונות אחסון ושאר פתרונות אחסון יעילים ואסתטיים. אלו עשויים לשפר מאוד את הפונקציונליות של הנכס ולהעלות את הביקוש והערך.

תחזוקה שוטפת

יש כאלה שדווקא לקראת מכירה של הנכס הם עוצרים את ההשקעה והטיפוח כשהם כבר לא רואים בזה טעם ועניין. חשוב לזכור שדווקא ההיפך הוא הנכון.

תחזוקה שוטפת של הנכס הינה חיונית לשמירה על ערכו. חשוב להישאר עם היד על הדופק, לתחזק היטב את הנכס, לטפל בכל בעיה שמתעוררת ואף להשקיע בתחזוקה שוטפת כמו צביעה, ניקיון וגינון. נכס מטופח לא רק שומר על ערכו אלא גם מושך קונים פוטנציאליים.

 

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





    תפריט נגישות

    למידע וייעוץ מקצועי