דף הבית / אנשי מקצוע בתחום המקרקעין שיכולים לסייע לכם

אנשי מקצוע בתחום המקרקעין שיכולים לסייע לכם

ישנם מספר אנשי מקצוע בתחום המקרקעין שיכולים לסייע לכם בביצוע עסקת נדל״ן. אין זה משנה האם מדובר ברכישה של בית חדש, יד שנייה ואפילו מגרש בלבד. חלק מאנשי המקצוע הכרחיים לביצוע העסקה וחלקם יכולים לסייע רבות בקידום שלה. 

יש לציין כי לא תמיד צריך את כל אנשי המקצוע המתמחים בתחום המקרקעין אך תמיד יש צורך בעו״ד ובשמאי כדי להשלים את העסקה בצורה מוצלחת.

5 אנשי מקצוע בתחום המקרקעין שיכולים לסייע לכם

ישנם אנשים רבים אשר יכולים להיות מעורבים בעסקת הנדל״ן. מעורבות שלהם יכולה להוביל את העסקה קדימה במהירות הרצויה ולדאוג שהעסקה שתתבצע תהיה הטובה ביותר. אלו חמישה מבין אנשי מקצוע בתחום המקרקעין שיכולים לסייע לכם:

שמאי מקרקעין

התפקיד של שמאי מקרקעין חשוב הרבה יותר מכפי שאפשר לחשוב. הוא למעשה איש המקצוע שיכול להעריך את שווי העסקה ודעתו חשובה לא רק לצורך קבלת החלטה האם לבצע אותה או לא אלא גם לצורך קבלת כספים להשלמתה. אי אפשר לקבל משכנתה ללא דו״ח מסודר מהשמאי ואין זה משנה אם מדובר ברכישת דירה, בקשה למשכנתה לבניה ואפילו רכישת מגרש בלבד.

אדריכל ומהנדס

בהתאם לעסקה יתכן מאד שיהיה צורך בהתערבות של אדריכל ומהנדס, אחד מהם או שניהם. המהנדס הוא איש המקצוע אשר יכול לחתום על תוכניות בניה שונות והוא נחוץ לכל פרויקט בניה ושיפוץ משמעותי. האדריכל יכול להיות איש המקצוע לפנות אליו לצורך בניה, להבנת הפוטנציאל של הנכס ובחינה מה אפשר יהיה לעשות עם הקיים וזאת במידה וישנה נכונות לעשות שינויים גדולים.

יועץ משכנתאות

כל בנק וגוף שמאושר לכך יכול להעמיד יועץ משכנתאות אך יש לשים לב כי הוא ישמור קודם כל על האינטרסים של המעסיק שלו. יועץ פרטי שם במרכז את הלקוחות והוא מלווה את כל העסקה לכל אורך הדרך כשהוא יכול לבצע בחינה כלכלית מעמיקה. בנוסף לכך, היועץ יכול לבצע משא ומתן מול מספר גורמים עד לקבלת המשכנתה בתנאים הטובים ביותר.

מעצב פנים

מעצב פנים יכול להיות בנוסף או במקום אדריכל. כאשר אנחנו רוצים להבין מה נוכל לעשות בבית אך אנחנו לא רוצים להיכנס לאישורים מיוחדים, מעצב פנים יכול להיות בעל המקצוע שנרצה לפנות אליו. כמו כן ישנם מעצבים אשר מבצעים גם ״הלבשת בית״ ובכך הם משדרגים את המראה בלי להיכנס להוצאות שיפוץ גדולות וכבדות. המעצב יכול לראות את הפוטנציאל של הנכס ולעזור בקבלת ההחלטה אם לבצע את הרכישה או לא.

עו"ד מקרקעין

עורך דין מקרקעין הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים לכל עסקת נדל״ן. בין אם מדובר על רכישת דירה מקבלן, דירה מיד שנייה, דירה ״על הנייר״ ובין אם מדובר על רכישת קרקע להשקעה. התפקיד של עורך הדין מהותי להצלחת כל עסקה בתחום כשהוא אחראי לבחינת תקינות הדברים, ביצוע בדיקות מול גורמים שונים, בדיקת ועריכת החוזה.

עו״ד למקרקעין הוא אחד מאנשי מקצוע בתחום המקרקעין שיכול לסייע לכם בביצוע העסקה הקרובה. אין כל ספק, לעורך הדין תפקיד מהותי בכל עסקה, מבחינת הנתונים מול הרשויות השונות, עריכת החוזה או תיקון חוזה שיינתן לכם, הסבר מפורט על העסקה וליווי עד לחתימה. 

עסקאות נדל״ן בישראל יכולות להיות מורכבות מאד וגם אלו שנראות פשוטות מכילות ״אותיות קטנות״ ומחייבות הבנה מעמיקה בנושא. עם עורך דין מומחה בתחום תוכלו לבצע את העסקה כשיש מי ששומר על האינטרסים המשפטיים שלכם.

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





    תפריט נגישות

    למידע וייעוץ מקצועי