דף הבית / תוספת של שווי הנכס

תוספת של שווי הנכס

שווי הנכס

כל אדם שיש ברשותו בית או כמה דירות מעוניין שהנתון של שווי הנכס יהיה גבוה. כאשר שמאי מקרקעין בוחן את הנכסים השונים הוא מעניק ערך כספי לנושאים ספציפיים אשר מעלים את ערכו של הבית. יש נתונים שהם נתוני שוק שתלויים בסביבת המגורים, כמו אם מדובר בשכונה איכותית בעלת אופי מיוחד ואוכלוסייה במצב סוציואקונומי גבוה. יש גם נתונים פיזיים ספציפיים לכל בית שמשפיעים על ערכו הכספי כמו העובדה שהותקנו בו לא מכבר תשתיות חדשות של אינסטלציה הכוללות חול טרי וצינורות PVC בטיב מעולה וזאת במקום צנרת הברזל הישנה שהייתה קיימת בבית זה ממועד הבנייה שלו לפני עשרות שנים. כמו כן אם בוצע שינוי בחיווט חוטי החשמל ובוצע חיווט מחודש באמצעות כבלים איכותיים מפלסטיק על פי הצבעים הבין לאומיים, במקום צינורות הבד הישנים.

 

נושא נוסף אשר מעלה באופן משמעותי את ערכו של הבית הוא רמת העיצוב שלו. לקוחות רבים נעזרים באדריכל ובמעצב פנים אשר מתכננים בית מרהיב ביופיו. זה כולל חדרים רחבי ידיים, ריהוט מעוצב בסגנון שבחרו בני הבית וגם אקססוריס שמוסיפים את הטאץ' הנכון בכל חלל. אחד הדגשים בכל בית הוא המטבח וכאשר מזמינים זאת אצל מטבחים בקריות התוצאה היא חלומית. המטבח המעוצב כולל משטחי עבודה רחבי ידיים, אי שהוא שולחן עבור בני הבית וגם משטח עבודה נוסף. כמות כמות גדולה של ארונות אחסון, מגירות רחבות, מגירות עמוקות בעלות טריקה שקטה לנוחות מקסימלית בתפעול היום יומי של האבזור ומכשירי החשמל במטבח. אם בעל הנכס מעוניין למכור את הנכס בשלב מסוים, סביר להניח שהלקוח שפוטנציאלי יתרשם מאד מהמטבח היפהפה והפונקציונלי ושווי הנכס יעלה.

שווי הנכס

תוספות שמעלות את שווי הנכס

במהלך השנים שבהם בעלי הנכס גרו בו הם ביצעו מעת לעת תוספות שונות אשר העלו את שווי הנכס. בהתאם להיתרי הבנייה שהם קיבלו, הם בנו לדוגמה שני חדרים נוספים, מרפסת גדולה, ממ"ד וכו'. כיוון שהתוספת הזו קיימת אצלם אך בדרך כלל אינה קיימת בבתים דומים שנבנו באותה התקופה, יש עלייה משמעותית של שווי הנכס. בעת המכירה הדבר יגרור תשלום של היטל השבחה לרשות המקומית אך עדיין שווי הנכס למכירה יהיה גבוה באופן משמעותי.

תכנון מחודש של הדירה

במקרים רבים בעלי הנכס מעוניינים לבצע בו שינויים התואמים את הצורך המשפחתי. זה קורה כאשר נולדים ילדים או לחלופין כאשר הילדים הם גדולים ועוזבים את הקן. בכל אחד מהמקרים מבצעים שינויים פנימיים אשר ישרתו את המטרה. יש מקרים שבהם שוברים קירות ומרחיבים את החללים על פי האישור של הקונסטרוקטור ויש מקרים שבהם הופכים חדר אחד גדול לשני חדרי ילדים קטנים. אפשר להזמין שמאי דירות להערכת שווי הדירה.

העיצוב של הדירה

בהתאם לסגנון העיצובי התוצאה הסופית היא מרהיבה ומעצב הפנים דואג לכך שהנראות של הבית תהיה שונה מהנראות של בתים אחרים, כדי לבדל אותו.

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





למידע וייעוץ מקצועי