דף הבית / עו״ד מקרקעין – הצורך המקצועי שלו לצורך ליווי עסקת מקרקעין

עו״ד מקרקעין - הצורך המקצועי שלו לצורך ליווי עסקת מקרקעין

עו״ד מקרקעין לליווי עסקאות נדל"ן

השקעות במקרקעין הן ההשקעות הכי יקרות. עבור אנשים רבים מדובר בעסקה הכי גדולה שהם עושים במהלך החיים שלהם. לרוב גם מתחייב הרוכש לשלם תשלומי ענק קבועים לצורך החזר המשכנתא כאשר זה ישפיע על כל ההתנהלות הכלכלית שלו למשך שנים ארוכות. ברור אם כן שאסור לעשות מהלך כזה בלי לחשוב היטב, לבדוק את האפשרויות ולוודא כי אכן ישנה האפשרות הכלכלית לעמוד בכל ההחזרים הללו. כאן חשוב לשים לב לכך כי יש ליווי מקצועי מבחינה חוקית לכל התהליך. אז אם מדובר בדירה הנקנית מקבלן, הרי שלרוב יהיה זה עו״ד מקרקעין מטעמו שמלווה את כל התהליכים.

אך כאן יש לקוחות רבים שטועים כאשר הם סבורים שהם יכולים להסתמך על עורך הדין של הקבלן. הם לא מבינים שהעו"ד למעשה מייצג את הקבלן ולא אותם ואם תהיה בעיה כלשהי, לא תמיד הם יוכלו לקבל מענה.

עו"ד נדלן

לא קונים נכס בלי עו"ד מקרקעין

אז ברור שחובה להיעזר בשירות של עורך דין מקרקעין כאשר באים לעשות את העסקה הכי גדולה בחיים.

אך חשוב לדעת שהבחירה בעורך דין היא לא תמיד כל כך קלה ופשוטה. כי בכדי לקבל ייצוג איכותי ומקצועי, חובה שעורך הדין יהיה איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון רב בכל התחום הזה של נדל"ן ושל דיני מקרקעין.

הניסיון הוא זה שעושה את כל ההבדל בין איש מקצוע שאכן ייצג אכם בצורה הכי טובה עבורכם ויעניק לכם ראש שקט ובטוח כשאם הולכים לחתום על החוזה כל כך משמעותי לחיים שלכם.

ההבדל בין דירה חדשה מקבלן לדירת יד שנייה

יש הבדלים רבים בין דירות הנקנות ישירות מידי הקבלן כיד ראשונה לבין דירה הנקנית כיד שניה. דירות קבלן הן דירות שאין לכם הרבה אפשרויות לקבל מידע בדבר ליקויים שונים הקיימים בבית. זאת מהסיבה הפשוטה. אף אחד עוד לא עשה שימוש בבית ובתשתיות שלו ועל כן ייתכן שתיתקלו בהמשך בבעיות איטום או בעיות של נזילות ועוד. מנגד, בבית מיד שניה אם המוכר יהיה איש אמין הרי שהוא יספר לכם על תקינותם של כל המערכות ושל כל התשתיות ותוכלו לדעת האם הנכס אכן תקין. יתכן ובנוסף לליווי עורך הדין תרצו גם להשלים את הבדיקה של הנכס באמצעות שמאי מקרקעין שתדעו באופן מוחלט מה שווי הנכס.

אך על מנת שתוכלו ליהנות מראש שקט ובטוח בשני המקרים, הטוב ביותר שהקנייה תיערך בליווי של עורך דין בתחום. כי רק כך תוכלו לקבל באמת את המידע בדבר התקינות של הבית על כל התשתיות שלו. לרוב תידרשו גם לערוך בדק בית על ידי איש מקצוע על מנת לבטח את עצמכם ואת הנכס שלכם לפני שאתם יוצאים לדרך עם קנייתו. כי דו"ח של בדק בית הוא דו"ח חוקי לחלוטין שיש לו תוקף גם בבתי משפט.

כדאי שלא לדלג על השלבים הללו כדי לוודא שהנכס יהיה בטוח.

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





למידע וייעוץ מקצועי