דף הבית / להשביח את ערך הנכס באמצעות ניקיון ותחזוקה שוטפת

להשביח את ערך הנכס באמצעות ניקיון ותחזוקה שוטפת

להשביח את ערך הנכס ולשמור עליו כראוי

הכנת בית למכירה והצגתו לקונים פוטנציאלים אינם עניין של מה בכך. לעיתים קרובות אנחנו לא מעריכים מספיק ערכו של הניקיון כאמצעי שימור של הנכס ועל ידי עך להשביח את ערך הנכס. ואין הדברים אמורים רק לבית שמוצע למכירה. גם בעלים של בית שאינו מוצע למכירה יכולים להשקיע בהשבחתו, בהעלאת ערכו ובשמירה עליו לאורך זמן באמצעים פשוטים וקלים.

ניקיון שוטף של הבית בסיוע מקצועי של צוות ניקיון מיומן יסייעו לנו לתחזק את הבית ולשמור על ערכו לאורך זמן. אז איך נוכל להעלות את ערך הבית שלנו בפשטות ובקלות? בואו נבדוק.

להשביח את ערך הנכס

נכס בעל ערך הוא נכס נקי

בית שאינו נקי הוא בית מוזנח. בית מוזנח הוא בית שערכו הנדל"ני הוא נמוך ותמיד יישאר נמוך. זהו בית שאינו מזמין והשהייה בו כבדה, מכבידה ואינה נעימה. אם נחליט להעמידו למכירה הלכלוך שבו יקשה עלינו לסדרו לפני ביקורם של קונים פוטנציאלים ולא נוכל להסתיר אותו מהם. הלכלוך עלול לסכל את הצגתו המוצלחת של הבית ואף את מכירתו.

לכלוך עיקש שאינו מטופל לאורך זמן הופך לכזה שקשה מאוד להסירו ועלול אף לפגוע בקירות, ברהיטים או באריחים. לעיתים קרובות הלכלוך ילווה בריחות שאינם נעימים, יפגע במראה הבית ויכביד על האווירה ששוררת בו. במקרים כאלה לא תיוותר לנו ברירה אלא להיעזר במקצועני ניקיון שידעו להחזיר את היופי, את המראה הזוהר, את הברק ואת הבוהק לקירות, לארונות, לאריחים ולחדרים.

לנקות כמו מקצוענים וע"י כך להשביח את ערך הנכס

אז מי הם מקצועני הניקיון שיסייעו לנו להשביח את ערכו של הבית שלנו, ואיך הם יכולים לשמור על הבית שלנו נקי, מצוחצח ומבריק לאורך שנים רבות?

ניקיון של חברה מקצועית הוא ניקיון שנעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים, והם מומחים בהפעלת המכשור המתאים להסרת לכלוך קשה במקומות שלרוב קשה לנו להגיע אליהם. מקצועני ניקיון אחר – חברת ניקיון דירות מומלצת אוהבים להשתמש בקיטור בלחץ גבוה להסרת כל לכלוך, גם לכלוך שדבק ברהיטים כבר זמן רב. קיטור בלחץ גבוה הוא האמצעי החזק ביותר להסרת לכלוך כבד מרהיטים, מזרונים, שטיחים, אריחים ורובה, מקלחות ושירותים ואף מטבחים. ניקיון בקיטור הוא הבסיס לשימוש בחומרי ניקיון. הוא טבעי, אינו מזיק לסביבה, קל לתפעול בידיים מקצועיות ומיומנות ומסייע להיפטר בקלות מלכלוך קשה. ניקוי בקיטור מחזיר את עטרת הבית ליושנה – הוא מבריק, מבהיק, מאוורר ובעיקר מנקה.

תפאורה נקייה מוכרת בקלות רבה

הריהוט בבית הוא התפאורה שלו. הוא הבסיס להצגתו לקונים פוטנציאלים. לפיכך נמנע מהצגת רהיטים, שטיחים ווילונות שיש בהם כתמי לכלוך גדולים ובולטים. אנחנו יודעים – זאת לא אשמתכם. לא תמיד קל להסיר כתמים עיקשים מרהיטים ולא תמיד מכונת הכביסה מספיקה לכך. בדיוק לשם כך כדאי להיעזר במקצועני הניקוי של ניקיון אחר. יש להם את הניסיון הדרוש, את הכלים, החומרים והמיומנות להסיר כל כתם מקטן ועד גדול. לאחר ניקוי מקצועי ויסודי הספות יראו כמו חדשות, השטיחים יבהיקו ביופיים ובריחם הנעים והווילונות יאירו את החדר באווריריות קלה ונעימה. כעת הבית מוכן למבקרים.

כשניקיון ונדל"ן נפגשים

ניקיון צריך לפגוש את הבית שלנו לעיתים קרובות ותכופות. כמו כן חשוב שחברת ניקיון מקצועי תהיה ברקע ותיתן שירות תומך ומתמשך לאותם מקומות בבית שקשה לנקות לבד. בית נקי הוא בית בעל ערך נדל"ני גבוה, והוא שומר על ערכו לאורך שנים רבות. בעת ביצוע הערכת שווי דירה הנושא הזה בהחלט עשוי להשפיע ולבוא לידי ביטוי במחיר. זוהי נוסחה פשוטה כל כך, ומובטח לנו שתניב הצלחה רבה.

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





למידע וייעוץ מקצועי