דף הבית / חשיבות ההתקשרות עם משרד שמאות נדל"ן

חשיבות ההתקשרות עם משרד שמאות נדל"ן

משרד שמאות נדל"ן – כל סיבות ההתקשרות

אנשים רבים כבר מבינים בימינו כי אסור בשום אופן להיכנס לעסקה נדל"נית כלשהי ללא ליווי צמוד של עורך דין מטעמם. אך יש עוד ישות מקצועית שחשוב מאוד להתקשר עימה ושרבים עדיין מוותרים עליה, בין אם בשל הרצון לחסוך ובין אם בשל חוסר ידע, ואנחנו מדברים על משרד שמאות נדל"ן. מדוע חשוב להתקשר עם משרד שכזה? מייד תבינו.

משרד שמאות נדל"ן

הערכת שווי מדוייקת לנכס

רוצים למכור נכסשנמצא ברשותכם? מעוניינים ברכישה של נכס כלשהו? רגע לפני שאתם מתחילים לברר לגבי הלוואות מיידיות שתוכלו לקבל דרך הבנקים או גופים חוץ בנקאיים, לא כדאי לכם לדעת בדיוק מה שוויו של הנכס?משרד אשר מתמחה בשמאות מקרקעין יוכל לספק עבורכם הערכת שווי מדוייקת, עם דוח מפורט אשר כולל בין היתר מידע חשוב נוסף כגון פירוט עסקאות קודמותבסביבת הנכס, תוכניות פיתוח עתידיות שצפויות לצאת לפועל באזור ומשפיעות על ערך הנכס ועוד. בהתאם לזאת, תוכלו לדעת באיזה מחיר כדאי לכם לפרסם את הנכס (אם הינכם הצד המוכר) וגם לדעת האם הצעת המחיר שניתנה לכם אכן הוגנת (אם הינכם הצד הקונה).

ערעור בענייני מיסוי

כל עסקת מקרקעין בישראל מחוייבת על פי חוק גם בתשלום מס. אם הינכם הצד המוכר מדובר במס שבח ואם הינכם הצד הקונה מדובר במס רכישה. על מנת שלא לשלם יותר מידי או לשלם פחות מידי ואז לגלות שאתם זקוקים לעוד סכום כסף שלא לקחתם בחשבון, חשוב מאוד כי תתייעצו מראש עם משרד שמאות נדל"ן. אנשי המשרד יוכלו לספק לכם הערכה לגבי גובה תשלום המס ואף לבדוק עבורכם אפשרות להפחתת הסכום או השגת פטור, בהתאם למספר קריטריונים שייתכן ואתם עומדים בהם. משרד השמאות אף יוכל להגיש עבורכם ערעור על גובה הסכום שקיבלתם ולערוך עבורכם שומה נגדית להחלטת הועדה המקומית,מה שיעזור לכם להפחית או לבטל את הדרישה לתשלום.

משרד שמאות נדל"ן – שירותים נוספים

הצורך להיעזר בשירותיו של משרד שמתמחה בשמאות מקרקעין יכול לעלות גם בהיבטים רבים נוספים שבהם נדרשת חוות דעת של שמאי מקרקעין מומחה, לעיתים גם בבית המשפט. למשל, במקרה של פירוק שותפות במקרקעין, שומות לנזקים וליקויי בנייה של קבלנים ויזמים, הכנת טבלאות הקצאה, תשלומי איזון בין דיירים בבית משותף, שומות לנכסים במסגרת כינוס נכסים והוצאה לפועל, שומות לדמי שכירות ושימוש ראויים ועוד. משרד מוביל יתעסק גם בביצוע מכירת דירת ירושה בין אחים ואף ידע לסייע לרשויות ומועצות מקומיות בכל מה שקשור להכנת תב"ע, הכנת חוות דעת שמאית בגין דיירות מוגנות ודמי פינוי, נושאי שמאות מקרקעין מול רשות מקרקעי ישראל (דמי היוון, דמי הסכמה ועוד), סוגיות של מבנים לשימור, פינוי בינוי ועוד.

חיפוש באתר
משרד שמאות מקרקעין - אירית ונונו
המשרד עוסק בתחומים שונים בעולם שמאות מקרקעין.

שלונסקי 43, תל אביב
052-2873702

השאירו פרטים ליצירת קשר





למידע וייעוץ מקצועי